20 November

21 november 2019 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Na het ontbijt van pannenkoeken met nutella richting het jaguar rescue center.
Wat een super werk doen deze mensen.
De opvang ziet er super goed uit.
We hadden een super leuke gids die alles top uitlegde met grapjes tussendoor.
Een pasgeboren baby luiaard gezien en wat oudere babys, volwassen luiaards, vele aapjes en nog veel meer.

Daarna zijn we naar het Cahuita park gegaan.
Dim het strand op en ik met de camera in de aanslag het park in.
Het eerste uur met een gids die me luiaards, aapjes, schildpadden, hagedissen, een spin, een wasbeer en nog wat dieren liet zien met de nodige uitleg.

Daarna nog zelf het park in gelopen waar ik een wezel een slapende luiaard zag aanvallen.  De wezel koos ervoor om te vluchten.
Toen we dat aanschouwden vloog er een leguaan langs die de koelte van de zee opzocht.
Wat een geweldige ervaring om dat te zien.

Later zag ik een aapje het voer van een wasbeer stelen.🙈

Die aap had goed werk geleverd want even later zag ik 2 aapjes de liefde bedrijven.

Weer bij het begin aangekomen zag ik nog een mama wasbeer met 2 kleintjes.

Dim getroffen bij de bar, dus nog even een drankje genomen.
Een kokosnoot met een borrel.

Morgen ochtend een tour naar Manzillo en om de dag af te sluiten een reikie behandeling van de eigenaresse.

Dan zit het er weer bijna op helaas.