4 november, nog snel even ochtend boottocht meegepikt

5 november 2019 - Colorado, Costa Rica

Door de 7 uur verschil was ik weer behoorlijk vroeg wakker. Uur of 4. Het gebrul van de brul apen galmden over het gehele resort. Nog even de trail gelopen om te genieten van de oergeluiden.

Om 6.00 uur startte de boottocht door het Roerig gebied. Was de vorige keer zo mooi dat ik nog een keer wilde.

In eerste instantie mocht ik niet mee omdat het niet mijn groep was. Even gebabbeld en gelukkig...mocht mee.

Sta altijd te stuiteren om op tour te gaan.

Zaten met zijn 8en in een bootje. We starten met een behoorlijke tropische regenbui dus ponchos aan.

Al snel klaarde het weer snel op en verscheen de regenboog. Prachtig gezicht.

De tocht was de moeite waard, de verschillende planten/bomen zijn het al waard maar de aapjes die ruzie hadden ivm territorium maakte het wel heel speciaal.

Een baby kaaiman gezien die zich binnen luttele seconden verschool in het moeras.

En natuurlijk de verschillende vogelsoorten.

Was even hurry hurry want om 0830 moesten we de koffers wegbrengen en om 0900 vertrekken.

Retour El ceibo om de auto op te pikken.

Dan even kijken wat te doen...la Fortuna, Monteverde of een tussenstop.